Ce practici folosește un furnizor de energie electrică în relația cu clientul pentru a eficientiza comunicarea?

Publicat la: 01 Jun 2023

În România, există mai mulți furnizori de energie electrică și fiecare dintre ei vine cu propria abordare, astfel încât să obțină o comunicare eficientă cu clientul. Iată care sunt cele mai comune practici utilizate pentru a menține legătura cu abonatul și pentru a veni în ajutorul acestuia ori de câte ori este nevoie.

Comunicarea cu ajutorul telefonului

Cel mai comun mod de a comunica cu clientul folosit de un furnizor de energie electricăeste prin intermediul telefonului.  Pe site-ul companiei sunt afișate numerele de telefon la care firma poate fi contactată și la care va răspunde un operator desemnat să ofere suport. Aceste numere de telefon se folosesc pentru o gamă largă de probleme – de la calcularea facturilor și ofertare pentru rezolvarea unor avarii. 

Comunicarea prin intermediul adresei de mail

Alături de numerele de telefon, pe site-ul furnizorului de energie electrică sunt afișate și adresele de e-mail prin care se poate comunica cu clientul. În cazul în care ai o problemă sau vrei o ofertă, tot ce trebuie să faci este să trimiți un e-mail și în cel mai scurt timp vei primi un răspuns din partea companiei furnizoare de energie.

Comunicarea prin intermediul chatului online

Comunicarea poate avea loc și direct cu ajutorul chatului online. Sunt puțini furnizori de energie electrică dispuși să aibă un astfel de chat. Spre exemplu, la Vreaulanova poți discuta cu un operator scriind pe chatul disponibil pe site și vei primi soluții pentru problemele tale în timp real. Astfel, nu mai este nevoie să pierzi timp la telefon și nici să aștepți pentru a primi răspuns la mail.

Secțiune de întrebări frecvente și răspunsuri

De cele mai multe ori, pe site-ul furnizorului de energie vei găsi și o secțiune cu întrebări frecvente în care poți găsi răspunsul la întrebările tale. Dacă ai o problemă care a mai fost pusă și de alți clienți, cu siguranță se va regăsi în listă și vei afla răspunsul detaliat imediat. 

Acestea sunt principalele mijloace de comunicare între client și furnizorul de energie. La toate acestea se adaugă și site-ul companiei complet, cu toate secțiunile sale, unde poți găsi informații transparente despre colaborare, costuri, mod de lucru și alte detalii care să te ajute să alegi corect furnizorul și să înțelegi pentru ce servicii plătești, astfel încât să eviți surprizele neplăcute.